Mom0971 ek gıda konusunda bizde takılıyoruz. Sanki hep aynı şeyleri yiyor gibi geliyor 😅 bazen bir lokma sonrasinda ağlıyor. Bazen daha fazla yiyor. Bazen sadece mama yemek istiyor. Destekli oturuyor hala, desteksiz oturamıyor 😅 dişleri çok kaşınıyor bizimkinin ama henüz diş çıkacak gibi değil beyazlayip kabarmadı 🤭