Gulaybagay ben de ilk 4 ay hiç kilo almamıştım gizli gizli diyet yaptığımı yada hiç birşey yemediğimi düşünüp kızardı doktorum dahil halbu ki iştahım da açıktı ama sonra da kilo alımım çok hızlı oldu bu defa da hızlı gidiyorsun yavaşlayalım dedi doktor yaranılmıyor da 😂