Evet kızlar başladım sonunda burdanda gün gün yaptıklarımı ve tartıda çıkan sonuçları paylaşmak istiyorum sabah aç karnına tartıldım tam 96.5 çıktı sabah aç karnına bi türk kahvesi içtim metabolizmayı çalıştırsın diye sonra kahvaltı yaptım bi yumurta haşlaması bi dilim peynir biraz zeytin biraz domates ve 1 dilim ekmek güne böyle başladım gün içinde leslie yapmayı planlıyorum akşam eşim işten 6da geliyo yani akiam yemeğimizi 6 6:30 gibi yemiş oluyoruz o saatten sonra sadece çok acıkırsam bi kase ypgurt yemeyi düşünüyorum pul biber ve limon katıp içine okadar sizce gün gün mü paylaşıyim kilomu yoksa 1 hafta sonra mı