Ya şaşıp kalıyorum bazen çiçek sepetini normalde çok takip eden çokta sipariş veren biriyim. 2 3 gün önce anneler günü icin baktigim bir çiçek 110 dan 150 ye çıkmış 60 lira olan cicek 70 80 olmuş kapanma oldu nasılsa herkes burdan vericek diye dusunup fiyatlari ikiye katlamışlar heraldee. Açıkcası böyle oldugu icinde o siteden sipariş veresim kalmadi başka hediye gönderme site öneriniz varmı 😏❤