Cnprtk Dün 18 ay aşılarını olduk bacağında şişme ve sıcaklık var sağlık ocağı aşı sonrası normal dedi bazen olabilir dedi ne zaman geçicek
Bal_bocegi Bizimde oldu cnm o saglik ocağından aradilar merheml3 damla verdi ama ben damlayi hic kullanmadim merhemide 2 3 kez surdum daha cok kolonyali pamuk la kompres yaptim kendidoktorumuz oyle yapmamizi istedi sende yap isterse
Bal_bocegi Cnprtk doktor tutabilirsen buz tut demsiti bana cabuk iyilesmesi icin ama bizimki tutturmamisti
BEN-DERYAA Cnprtk tok normalde kizariyor zaten seninle alakali degil kolonya yetiyor doktorumuz oyle demisti on dakikadan fazla tutma sadece😘