heyecan birden fazla mama kullandık , benim kızımda ufak doğdu(2700gramdı). Humana ve golden dan memnun kaldık . Humana da güzel kilo aldırmıştı ama gaz problemi yapmıştı . Golden e geçiş yaptık bundan dolayı . Kilo alımı da iyiydi. Alerji olabilir mi bebeğinizde ya da herhangi bir vitamin eksikliği?