Kuzeyufuk Yorum yapan annemiz çok doğru söylemiş. Hiç telaş yapmayın calpol bulundurun evde, ince giydirin uzun kollu atlet olabilir üzerinde sadece ateşini 38.2 falan gördüğünüzde 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz 6 saat arayla sağlık ocağındaki ebe bana böyle demişti. Çok şükür hiç ateşi olmadı, kullanmadık. Kesinlikle ateşi çıkmadan şurubu vermeyin. Korkmayın da hastalık ateşi değil vücudu direnmeye çalışıyor. Ölçtüğünüzde 38’den fazlaysa verirsiniz şurubu. Çok geçmiş olsun 🙏🏻🥰