yusmer
O dönem gaz ilaclari,gaz cikarma islemleri ve eger kullaniliyorsa mamanin gaz yapmayanını tercih etmekten baska bir sey yapilamiyor maalesef.
Benim de ikisi kolikti ve çok zor dönemlerdi gercekten.
Elbet geçecek sabredin,gaz ilaci kullanıyorsanız fayda etmiyorsa farklı marka deneyin biz deneye deneye bulmuştuk. Her bebekte her ilac ayni etkiyi göstermiyor çünkü
Emziriyorsaniz siz de yediklerinize dikkat edin,bir süre süt ve süt ürünlerini kesip deneyin bakın azalacak mi
Bize doktorumuz demisti çörek otunu kaynat suyunu falan ver diye,öyle yapmistik bir dönem azda olsa faydasi olmustu
Allah yardimcin olsun,o dönemler 2 kisi basa cikamiyorduk biz