Merhaba. Babam yaşlı köyde oturuyor. Maaşı bankaya yatmış ama köyden bankaya gitmek için köy otobüsüne binip ilçe merkezine gitmesi gerekiyor. Gidebilir mi görürler ise ceza yazılır mı acaba 🤔 parayı alıp getirecek kimsesi yok bende çok uzaktayım 😔 bilen varsa yazabilir mi