Momteach reflü olduğunu nasıl teşhis etti doktorunuz. Bizde sab simplex ve biogai kullanıyoruz gaz için çok iy geliyor evet ama aynı zamanda da kusma yapıyor. Beslendikten sonra yarım saar dik tutmam gerekiyor kusmaması için hırıldıyor çocuk ağzına geliyor ama tüm doktorlar kusma ilk 4 ay normal, ilaç kullanılmamalı diyor. Osman gönünal 2. Ay gelişimi videosunu izler misiniz. Gaz reflüden daha büyük bir sorun.