En kısa haliyle anlatıcam geçenlerde eşim kan bağışlamıştı dün de bir kağıt geldi kanda enfeksiyon çıktığı için kanınız imha edilmiştir diye e nabızdan baktık sonuçlara hepatit C virüsü değeri 1,32 idi. İnternetten baktığımda normal değer 0 ile 1 arası diyordu. Bugün sağlık ocağına gidip sonucu göstermiş hepatit C pozitif demişler tekrar kan almışlar yarın çıkacak sonuç. İnşallah yanlış çıkmıştır sonuç diyoruz öyle bir ihtimal olabilir mi? Eşim askeri personel olduğu için her yıl tarama testine girer zaten şu ana kadar yoktu ve bu sadece kan yoluyla bulaşan bir virüs olduğunu biliyorum. Şu an çok üzgünüz ona moral verecek bişeler demek istiyorum lütfen yardımcı olun başına gelen var mı veya aranızda doktor olan var mı?