Denizzz56 Selam kızlar hazır yapraktan sarma sardınız mı nasıl oluyo iftara yapıcam ama bilemedim nasıl olur
Zhnce Denizzz56 ay bir kere marketten salamura alip yapmıştım o son oldu Cok kartmis meğer anlamadim ben Saatlerce pisirdim ona ragmen hepsi pismemisti Belki ben beceremedim blmiyorum ama sonradan hep el yapımı olanlardan aldim mükemmel pisiyordu
Rabia_deren Denizzz56 Bi kere bende salamura aldım marketten benimde ilk ve sondu. Hiç bişekilde tam pişmiyor.bildiğin çiğ yaprak yemiştik
Fulyaalinmina Denizzz56 Valla çok kart çıkıyor genelde ama elinizde varsa kaynatın ilk başta sıcak suda haşlayın yumuşatın yoksa kağıt gibi oluyor
Happyblue Denizzz56 ev yaprağıma göre daha sert oluyor bayaaaa uzun pişmesi lazım o zaman da içi hamur oluyor ben pek beğenmiyorum açıkçası 🤷🏻♀️
Kereminannesiii Denizzz56 aldığınız yere göre değişiyor bir kere pazardan aldım çöpe atmak zorunda kaldım kalanı bir kısmını pişirmiştim zar zor yedik. Geçen gün peynirciden aldım çok güzeldi çok beğendik
Balli_pastamm Denizzz56 Hazir hic denemedim ama güvendiginiz bir yer varsa oradan alin yoksa hic bulasmayin. Biz hep kendi bastigimiz yapraklardan sarariz o yüzden bilemedim ama eger aldiysaniz da sicak suda biraz haslayin öyle sarın
adastra Denizzz56 Ben hep ondan sarıyorum herkes de bayılıyor kayınvalidem geçen nerden aldın dedi marketten deyince çok şaşırdı. Birkaç dakika sıcak suda haşlayıp öyle yapıyorum bir de büyük oluyor bazıları ikiye bölüyorum