PrensesRavza Bende çok araştırdım, aşıya karşı olan çok insan var. Ama KESİNLİKLE bebeklerimizin sağlığı için yaptırmamız gerekli. %70 koruyuculuğu varmış, bu yıl birçok hastam aşı vurulmadığı için yoğunbakımda yattı dedi doktorumuz canım. Bazı insanlar parasından kaçıyorlar ama virüse yakalanınca bebekleri çok çok kötü ishal oluyor ve hastaneye daha fazla ödemeyi yapıyorlar dedi.
Umarım aşılatsak bile hiç virüsü kapmaz miniklerimiz🥰