Esra43 burada da bir kaç post okumuştum bununla ilgili. Derler ki uyku dongusunu takmamak üzereyken yani 35 dk.sonra falan bi dürtüp uyandırmak lazımmış sonra tekrar uykuya dalınca uzun uyuyormuş. Ama benim gözüm hiç yemedi uyuyan cocugu uyandırmayı 😄 çünkü kesin bi daha uyutamam😄 bu arada daha dün 4.ay kontrolüne gittik. Doktor gündüz uykuları için bu sürenin Normal olduğunu söyledi bu aylar için. 30 ile 60 dk arası uyur zaten dedi. Bi sure bu dakikalarda yetinecegiz sanirim 😊