Hanimlar merhaba 🌼 bebegim 4 ay 13 gunluk. Ayak terlemesi vardi ama simdi havalarda isininca iyice bi basladi. Kesinlikle kalin giydirniyorum zaten evim cok gunes gordugu icin yazlik giydirmeye basladim bile. Ama çorabı olsada olmasada ayaklari cok terliyor. Heke cikarinca corabi iyice terliyor ellerinininde avcunun ici terleyip kizariyor. Ayaklarda da tabanlari kızarıyor. Sizce normalmi yani kuruntu yapiyormuyum doktora yazmama gerek varmi