elifhanimm ben yaşadım o dönem.sadece 2 tane kullandım(baktım olacak gibi değil başka almıştım dolu paket dururken).bazanın altında duruyor ya 100 ya 120 li paketti üstelik.kuzenimin bebeği oldu yeni,3 no giyecek kıvama gelince vericem ona.zaten 4 no minicik bişey(ha 3 ,ha 4 hiç fark yok aralarında).yazık kaldı bazanın altında.