Buk Merhaba 5 aylık bebeğim var. Akşam 11 gidi yatıp sabah 7 de kalkıyor gece en az 3 kez emmeye kalkıyor. Emmeden asla tekrar dalamıyor. gün içerisinde de toplamda 4 saat uyuyor. Gelişimi açısından az diye düşünüyorum sizde durumlar nedir ?