Merhaba anneler konu başlığında belirttiğim gibi lekelenmem oluyor doğum yapalı 15 ay oldu nerdeyse bu ay adetim bittikten sonra ilişki oldu ertesi gün kahvrengi lekelenme oldu 2 gün sonra ilişkiden hemen sonra lekelenme oldu ertesi sabah yine çok hafif kahverengi lekelenme oldu bu durumu yaşayan var mı doktora gidip nasil bir tedavi yolu izlediniz sebebi hakkında bilgi sahibi olan var mı bilgilendirirseniz sevinirim malum yasaklar var zaten gitmeye korkuyorum yasaklar bahane oldu birazda bı arada sezeryanla Doğum yaptım