Bebegimmmm Hanımlar oğlum aşırı yaramaz iki dakika durmuyor bı buçuk yaşında ama aşırı huysuz napmam lazım hiç bilmiyirum herşeye ağlıyor istediği olmadığında ısırıyor her yere tırmanıyor sizlerinde böyle mi acaba
umudum_var2 Bebegimmmm benim oğlum da öylen istediği olmayınca kendini yerlere atıyor sinir yapıyor ağlıyor hiç bir şeyden memnun olmuyor yemiyor ne yaparsam yapaym yemiyor uyurken bitek mama yedirebiliyorum oda uykulu diye yiyor herhalde
Huzurdeniz Benim kızımda öyle 1 yaş sendromu diyorlar 😒 çok sıkıntılı çok riskli heryere tırmanıyor kurcalıyor istediği olmayınca yanından ayrılınca ağlıyor uyumuyor yemiyor sürekli hareket