Neslihansr benim oglumda şu anda ayni.göz kapaklarinda egzamasi var.sampuan her ne kullaniyosaniz birakin.uni baby,dalin v.s.tenine islak mendil pudra gibi seyler kullanmayin.ilik su ile temizleyin.kıyafetlerini bebek deterjani ile degil granul sabun tozu ile yikayip cift durulama yapin ve asla yumuşatıcı kullanmayın.biz sadece biodermanin vucut losyonu ve sampuanini kullaniyoruz.instagraminiz varsa sıze sampuan ve losyonun fotograflarini gonderebilirim.biz faydasını gördük ve kayboldu şimdilik.