Öncelikle merhabalar. Ücretli öğretmen olarak çalıştığım okuldan iş görmez raporu alarak ayrılmışım.Ücretli öğretmenlerin analık parasından yararlanabileceğini bilmiyordum. Bugün sigortadan analık ücretim yattı. Bu durumdan haberdar olmayan annelerimize haber vermek istedim. Bende bu durumu sonradan öğrendim okulumun bile bilgisi yoktu.Belki bunu hamilelik forumunda paylaşmam gerekirdi ama uygulamayı silmişim. Neyse bilen bilmeyene ulaştırsın güzel anneler sağlıcakla 😇