Aydaecrin merhaba canım burdan bir arkadasa da yazmıstım aslında sana da yazmak istedim ben de leslie yapıyorum ama online diyetisyene gidiyorum.Ben 58 kg ile hamile kaldım ama 83 kg doğuma gittim düşün ve sadece 15 kg gitti takılı kaldım.Arkadasımın tavsiyesi ile diyetisyene başladım be çok ilgili o da leslie yaptırıyor ama yürüyüş daha önemli onun için yapılamadıgında leslie yaptırıyor. Yani birinin beni kontrol etmesi gerekiyordu bence aklında bulunsun.forumdan gelenlere de indirim yapıyor zaten🤗👌🏻