DuruAlcin arkadaşlar ultrasona göre bebeğim tam 39 da geldi.ama ben adetin 1. gününü hesaplayarak yani 1 hafta öncesini 40. hafta doğum yaptım.hangisini baz almalıyım hesaplarken?
DuruAlcin Perony ultrosonda 39 haftalık. 7 gün daha ekleyip o şekilde hesaplıyorum o zaman doğru mudur?
Perony DuruAlcin evet, ultrason kağıtlarınızdada yazar tahmini doğum tarihi zaten regl gününe göre ilk doktora gittiğinizden beri hesaplanmış olur günü