Kızlar 8 aylık bebeğim yataktan düştü nasıl düştüğünü göremedim gördüğümde yerdeydi hemen kucagıma aldım sakinleştirdim sonra hiç bişey olmamış gibi oynamaya devam eti
ben bütün vucuduna baktım bişi var mı diye ama hiç bişey yoktu ve şimdi uykusu geldi normal uyku saati zaten biraz uyumasına izin versem bi sıkıntı olur mu yani düştügünden beri 2,5-3 saat gecti doktora götürmedim eşim cok uzakta çalışıyo ama sizce çağırsam da götürsek mi napsam bilemedim nolur bişi diyin bana 😫😫😔😔