Busevedat2501 Kızlar oglum 3 ay 10 günlük kış bebbegi bir türlü yazlıga geçemedim cesaret edip Adanada yaşıyoruz sizce kısa kollu giydirmeli miyim??
Anneyeni Busevedat2501 tabi ki giydir isilik falan olur cocuk banyo yaptirdiginda falan ince uzun kollu giydirirsin onun disinda giydir tabi kisa kollu
Rihle Busevedat2501 hele ki Adana da bencede kısa giydir artık. Biz de Antepteyiz giydirmeye başladık
Minikkusuumm Busevedat2501 bizde 3 aylik olduk istanbuldayiz cesaret edip geçemedim gerçi yazlığıda yoktu bi kaç bişey sipariş verdim geldiğinde deneyeceğim bakalim
CesurBey Busevedat2501 1 haftadan beri kısa kollu giydiriyorum tulum, şort falan oğlum zaten sıcağı sevmiyor biz de Adana’dayiz 🤦♀️
Pasa27 Rihle maşallah sizinki büyümüş biraz sadece tişört ve aşortman giydiriyorm. Antepn neresinde oturuyonuz
Ceren001 Busevedat2501 benimde kızım 4 aylık bizde adanadayiz ben yavaş yavs yazlık giydirmeye başladım banyodan sonra ince uzun kollu zibinla duruyor
Heyecandorukta Busevedat2501 bebegim 2 ay 11 gunluk, istanbulda yasiyorum. Yarim kollu ve şort giyiyoruz cocuk fazla giyindikce daraliyor..disari cikarken uzun kol giydiriyorum hava serinse, sicaksa yarim kol ustune ince bi ortu.