Dün tıp merkezine götürdüm bir sürü şey saydi . Küçük bebeklerde 1. Ay daha uygun dedi . Sonra 6 aylik olursa en azindan lokal anestezi uygulariz dedi suan aglar cok dedi 🤷🏻♀️ sonra birazcik pipisi etinin icinde kilodan dolayi cok degil onu sorun etti estetik acidan olmaz mi ne bi seyler dedi anlamadim. Yani neticede isterseniz yapabilirim ama 6 aylik olunca en azindan daha uygun dedi . Sanirim biraz kilodan dolayı içine gömülü olmasindan cekindi sanırım . Bu dönemde sunnet yaptiran var mı. Bu doktoru dinlemeli miyim yoksa baska yere mi gotureyim .
Bu arada bebegimin cis deligi biraz daralmis gibi eskiden daha genişti yapismis gibi . Korkuyorum tamamen yapışır diye . Böyle bir sey mümkün mu