Sinemciftci onca başlıklar açıldı bu konu üzerinde bebeğinin kilosunun iyi olup hatta fazla olduğu halde çok az iyi bakamamış mıyım diye soranlar oluyordu ve bebeği zayıf olan annelerin burda ne kadar üzüldüğünü hepimiz biliyoruz benim kızım en son 4 aylıkken 6 kiloydu ben sağlıklı olduğu için hiç dert etmiyordum bi sağlık sorunu olmadığı için bu kadar kafanıza takmayın bence bebeğinizin kilosu da gayet güzel