Merhaba kızlar etrafıma yeni doğum yapan arkadaşlarım var hepsi bebeğinin kafasını jiletlemiş ve daha çok saç geleceğini düşünüyor ben bunun doğruluğuna inanmadığım için boşuna uğraştıklarını düşünüyorum saçma geliyor açıkcası ama merakta ediyorum bunun doğruluğu varmı gerçekten denedinizmi ?