Ece-su canım, benim doktorum bana ‘her şeyden yiyebilir.’ dedi yani ‘sen ne yiyorsan yiyebilir.’ dedi ama bunu yanlış anlamanızı istemem. Benim kızım blw gidiyordu ve formül mama ile besleniyordu, anne sütü almadığı için erken başlamıştık ek gıdaya yani 5. Ayda başlattı. bu yüzden alerjik bir bebek olmadığımızdan dolayı, yasaklı besinler dışında azar azar yediriyorum. tabi ki hala tadım aşamasındayız, hala daha oturupta benim gibi bir tabağı bitirmiyor her zaman.