İftara da belki çoğunuza fikir olur diye paylaşmak istedim dün bi çay bardağı aşurelik buğdayı ıslattım iftara yakın bi tane soğanı yarı tereyağ yarı sıvı yağ bi kaşık salçayla kavurup sıcak su ekleyip buğdayı ekledim tabi duduklude yaptım bunlari yetişmesi için bi 15 dk sonra pişmişti az biraz et bulyon da koydum blendirde çekip kaseye koyduk üzerine bi dereotu doğradım ince ince iftarda içtim bunu göğüsler terbiye olunca süt akmıyordu artık kızım emerkende hatta ama bu gece kızım bi göğsümü emerken tişörtümün islandigini farkettim terledim diye düşündüm meğerse süt akmış uzun bi aradan sonra olunca şaşırdım belki size de yararı olur🌸