Oğlum 2,5 aylık her sabah 7-7:30 da kalkıyor nasıl uzatırım dedim geç yatır dediler dün çocuğu zorla mızmızını çeke çeke 11 e kadar tuttum sabah 6 da kalktııı😅😅şimdi o uyuyor ben kaldım öyle kucağımda bebeyle 😂 nerde o uyur diyenlerrr çıksınlar ortaya gözümden uyku akıyor 😂😂