Basakinci Bebeğim ara sıra emiyor Sık sık reddediyor bazen sağıyorum. Tabi mama veriyorum.. Sizlerde durum ne? bu şekilde nereye kadar götüreceğim merak ediyorum😔 tecrübeli olanlar sizde süreç nasıl ilerledi ?
Bebibebi Basakinci 3 buçyk aylıktı bu şekilde başladı 11 aylık olduk gündüzkeri 1 dk emiyor bırskıyor gecede 1 kere emiyor güzel emiyor canım
Basakinci 6 ayı bulur muyuz böyle😔 veya bu şekilde olup geri memeye döndürebilir miyim mama yanında.. ilerleyen aylarda ne olacak merak ediyorum
Daphnemom Biz meme mama ilerliyoruz. İlk zamanlar önce meme doymazsa üstüne 60cc mama içiyordu şimdi günde 4 kere mama aralarda da sınırsız istediği kadar meme alıyor. 5 aylık oldu.
Daphnemom Basakinci biberonla verdim hep avent cam biberon. Hiç red yaşamadım. Hatta ilk zamanlar sütüm çok çok azdı mama ağırlıklıydı ama benim kızım memeye çok düşkün. Şuan 5 aylık 100-120 civarı içiyor geçen ay 150 içiyordu azalttı mamayı 🤷🏻♀️