Goktug-42 kızımda da olmuştu, ilk kontrollerinde doktor anne sütünü az aldığı için olduğunu, daha sık emzirmem gerektiğini söylemişti. Bir aylık kontrolünde mama+nem vermeme rağmen kilo alımı az olunca tahlil istedi; idrar yolları enf çıktı. Bir hafta antibiyotik şurup kullandık. Şükür kalmadı. Özel ya da çocuk hastaneleri daha sakin olabiliyor…