Merhaba anneler oğlum evde hiç tek başına oynamak istemiyor.. sürekli anne benimle ilgilen diyor oynuyorum sürekli oynuyorum parka götürüyorum dışarı da çıkıyorum ama ilgilenin benimle diyor acaba çok ilgilenmekle yani sürekli oynamak ile yanlış mi yapıyorum kendi kendine oynaması gerekirken kıyamıyorum üzülüyorum şu dönemde evlere kapandık artık düşünmekten kafam ağrıyor