zynn bizim doktorumuz bebeği terletmen üşütmeden daha tehlikeli terleyen bebek çok çabuk hasta olur demişti. Kendi giydiğinden 1 kat fazla giydir sadece demişti kışın. Ben şu an sıfır kol tshirt giyiyorum evde. Ona da zıbın üzeri yarım kol giydiriyorum. Sizin bebeğiniz daha çok küçükmüş sürekli karın ve ense bölgesinden kontrol edebilirsiniz. El ayaklar yanıltıcı oluyormuş, bebek üşürse karnı gövdesi soğuk olurmuş. Bu arada kızım ilk doğduğunda annelerin etkisiyle çok üstüste giydirmiştik biz, atopik dermatit oldu terledikçe de artmıştı. Çok pişmanım yani. Bebek ne kadar rahat giyinirse o kadar kendi de rahat ediyor bence.