
Kizlar bi duvara monte klasik klima var bide bu şekilde var normal klimayi haziean gibi acmayi düşünüyorum
İzmirde yaşıyorum ve izmir yaniyor nefes alamiyorum artik sıcaktan şıpır şıpır su iniyor resmen yapış yapış oldum kizimda geceleri ter içinde yapış yapış oluyo hergun banyo yapiyorum artik bunu kaldigimiz odanin kapisindan iceriye dogru yonlendirsem nasıl olur ya disarisi 30-34 derece :( 