Acemi_ogretmen_annee deletedmom2200 katılıyorum. Gerçekten anlam veremiyorum bu tip doktorlara ve aşırı gıcık oluyorum.!!
Acemi_ogretmen_annee NrYlmzTsr aynen öyle okumuş cahil diyorum başka da bişey demiyorum. Sanki doktor değilde sokaktan geçen sinsi teyze söylemiş gibi bu sözü🙊☺️
arttenda Selncnr 6 ay 8 günlükken ek gidaya basladi oglum. Ve doktorunun verdigi listenin sonundaydi yogurt. Yogurdu 6 ay 23 günlükken yemeye basladi yani. 6 ay sadece anne sütü diye tum saglik ocaklarinda bile posterler var. Sakın vermeyin yogurt lutfen.
Selncnr arttenda sağlık ocağına bi gün önce sordum sadece anne sütü 6.ayın sonunda dedi ek gıda haklısınız vermicem
Yasemiim Selncnr kilo alımı iyiyse, sütünüz yeterliyse neden yoğurt veriyorsunuz ki. İlk 6 ay sadece anne sütü verilmelidir. Sütünüz yetersiz bile olsa ek gıdaya 6. Ayda geçilir ve ek gıdaya geçene kadar formül mama verilir.