pmrsk benimkisi de 8.5 aylık 15-20gundur atağın içindeyiz kafayı yicem sonunda bende uyku yok,yemek yok,emmek yok varsa yoksa kucakta iki dk bırakmaya gelmiyor bağıra bağıra bağıra ağlıyor 🥺 üstüne birde dişi çıkıyor 😑 hem oruç hem bu durum Ramazan’ın başından beri çok yoruldum bende temennim inşallah kalıcı olmaz bazı huylar 🌺