Kızlar beşikten alırken beşiğin kenar korumalığına başını çarptım bebeğimin ağlar gibi oldu ama ağlamadı hemen ayağa kalktım öptüm yeni de emzirmiştim fazlalık çıkarıyordu su gibi sonra kucağıma aldım başka odaya geçtim birden yoğun kustu biraz. Kafasının yan tarafını çarptı kulağının üstü gibi bi şey olmuş mudur ne yapmam lazım 😪😪