Zeyna_ Ek gıda ya başlamamıza daha var ama şimdiden eksikleri belirlemek istiyorum. bir kaç alışveriş yapacağım. Yogurt kavanozları, alıştırma bardağı, buharlı pişirici gibi.. Şunu kesin al dediğiniz bir şey varmı ? Yada sizin listeniz ?
Ftmsrsln Zeyna_ silikon meyve süzgeci alın ilk başta ise yarıyor belli bi süreden sonra kullanılmıyor ama
Ftmsrsln Zeyna_ yogurt kavanozun bi küçük mama kavanozu gibi kavanozlar alın muhallebi falan yaptığınız da ise yariyor saklamaya bi yere götürmeye
Zeyna_ Ftmsrsln silikon olanlardan bahsediyorsunuz sanırım değil mi ? Onların o altındaki hazneye gerçekten gıda düşüyor mu merak ediyorum hep işe yarıyor mu yani :)
Sumeyyebaglan Zeyna_ evet düşüyo😂 silikondan ziyade uzun kollu yada kısa kollu giydirilebilenlef var ondan mutlaka bulunsun kurtarıcı resmen
Ftmsrsln Mlke301020 önlüğün arka tarafı muşamba gibi olan alırsanız daha yararlı olur bizim ki öyle 🤗
Kagansmother Buharlı pişirici cok gereksiz bir masraf gibi gelmişti bana tencerenin ustune tel süzgeci koyuyorum kapağını kapatiyorum hemen oluyor zaten ileride pek işime yaramayacagini düşündüğümden almadım onun dışında şu an en çok cam rende ve meyve yeme aparatı kullanıyorum tabi silikon onlugumuz vazgeçilmezimiz alıştırma bardağı falan da çok gerekli görmedim çünkü normal bardaktan içiyor rahatça bazı ürünler gercekten ticari amaçla yapılmış alternatifi var hepsinin 😇
Zeyna_ Kagansmother buharlı pişirici derken aslında şeyden bahsetmiştim süzgeç gibi icine konanlar varya çok uygun fiyatlı. Diğerlerini ekliyorum listeye hemen. Onu soracaktm aslında direk bardak ile içirsem içebiliyorlar mı acaba 6 aylıkken?
ZehraSareMom Zeyna_ evde suzgecin varsa tel suxgec hic alma buharda pisirixiyi cunku bende evde olan tel suxgwcte yapyorum bosuna masraf cam rende al önluk al gereksiz bir suru harcama yapma derim ☺
Zeyna_ ZehraSareMom aynen normale baksam birsürü şey almam gerekiyor. Bende merak ediyorum kullananlardan. Boşuna alıp bir kenara atmak istemiyorum. Pütürlü gıda için bile ezecek çıkmış. Çatalın ucu ile hemen pit pit yapmak varken :)
Alibebek20 Zeyna_ philips buharlı pişirici. Elim kolum resmen ya 🙈 bir suru bulasıkla ugrasmıyorsjn blender özelliği de var. İlk baslarda buharda pişirip blenderdan geciriyorsun. Zamanını kendi ayarlıyor. Bitince ötüyor. Hızlı oluyor. Anneler için bence cok asırı pratik bir urun. İlerisi için tum malzemelerini katıp onda yemek de yapabiliyorsun
Gamze1761 Zeyna_ ve simdi sana en önemlisini söylüyorum kasik :) malzemelei yikamak için deterjan .olurda ustune dökülür bunlari cikartmak icin leke cikartici.gidipte Oioi seti alma bosuna 200 300 milyona .
Zeyna_ Gamze1761 oioi setlerini kimse önermedi zaten. Sadece isim yapmış sanırım. Birde daha ucuz yollu birşeyler bakıyorum zaten :)
Zalimsin Oioi kaşık ama tabak değil tabakları koku yapıyor ve koku çıkmıyo, su bardağı kokar mı bilmiyorum ama bardağa kolay alışıyolar o yüzden ben bardakla verdim yine Oioi nin silikon bardakları var ben Bi de pipetlerini aldım 9.ayda alıştırdım ama aklınsa olsun zaten çok ucuz silikon pipetleri. Cemre hiç önlük giymek istemedi uzun kollularun kolu filan uzun geldi rahat edemedi ama pijamasını filan örtmek şart yoksa leke hiç çıkmıyo. Buharlı pişirici almadım demir aparat var onu aldım hiç kullanmadım ama, yoğurt makinesi aldım ona da gerek yokmuş hiç,makarnavştma, penelopegurmeden ek gıdaya özel 6.ay paketleri vardı almıştım Bi de
Kagansmother Zeyna_ biz içiyoruz su an 6.5 aylik olduk basta zorlanıyor anlamaya calisiyor sonra döke saça beceriyor 😅