YldrmBytkn Selam kızlar, ilk adım ayakkabısı arıyorum. Vicco dışında kullandığınız ve önerebileceğiniz güzel, hafif bi ayakkabı var mı? 🥰
Ahkukulivahkukuli YldrmBytkn canım ben.vicco aldim ama neden düşünmüyorsun viccoyu önce bunu merak ettim özel değilse birde igor var onerilen genelde
Deletedmom_50 YldrmBytkn adidas’ın ortopedik serisi ve tam mevsimlik şimdi nike’ın sandaletini öneririm.
YldrmBytkn Deletedmom_50 sandalet öncelik benim içinde yaz geldi çünkü kapalı ayakkabı da ayakları pismesin 😬 gerci evdeyiz ne kadar çıkıyoruz ama yine de açık daha iyi, bakıyorum önerilerine teşekkür ederim 🥰
Pozitifanneee YldrmBytkn ben de sandalet alacağım vicco nun sandaletleri de fena değil gibi igor ya da vicco alacağım canıım😊
YldrmBytkn Pozitifanneee bende gördüm vicconun sandaletini beğendim aklımda yine de araştırıyorum bakalım. Eski postlara baktım da Adidas dragonda onerilmis o da güzel 😍
Minik_Hanim YldrmBytkn nubebe nin ayakkabilarini oneririm. Benim çocukluğumun markasidir. Ben giyerdim simdi kizima da giydiriyorum. Son derece sağlıklı ve kaliteli.
balkabagianasi YldrmBytkn evet şuan kullanıyorum anatomik tabanlı bilek saran yaz için çok güzel modeller var 🍫