Familyboy Kızlar bebeğim sadece mamayla besleniyor hipp mama kullanıyoruz 150 CC veriyorum 3-4 saatte bir 150 ccnin altında doymuyor sizce çok mu veriyorum bebeğim 3.5 aylık bu arada
Alparslan12 Familyboy ay canıııım 🤦🏻♀️ yazdığını biraz yanlış anlamışım acaba doymuyomj diye anladım kusura bakma her bebek farklıdır o nasıl istiyosa ne kadar istiyosa o kadar içir azlığına fazlalığına bakma
Alparslan12 Familyboy maşallaah 😄🌸 o doyuyodur çişli bezlerine dikkat edin eğer sorun yok yapıyosa mızmızlanmıyosa doyuyodur çünkü benimde bebeğim 3 bucuk aylık suan 6500 kilo ve doktor gayet iyi dedi bana iyi dediyse sende kesin sıkıntı yoktur canım
Alparslan12 Familyboy ve bu arada ben anne sütü veriyorum bazen sağıp vermek zorunda kalıyorum 60-70 cc zorla içiriyodum seninkinin maşallahı var iyi içiyo
Familyboy Alparslan12 öyle tabi canımda sadece mamayla besleniyor sonuçta bu seferde çok kilo alır mı diye korkuyorum