Arivizviz adını öğretmeniz gerekiyor aslında. Yani “aşkım, bebeğim, annecim, babacım” gibi sevgi kelimeleri yerine direkt adıyla hitap etmeniz gerekiyor ki adını bilsin, söylediğinizde de dönüp baksın.
Tam hatırlamıyorum ne zaman adına tepki verdiğini ama 5-6 aylık falandı sanırım. Adı Nil Derin, biz de hep Deriko diyorduk. Deriko dediğimizde bize bakıp heyecanlanır şekilde hareketler yapıyordu. Zamanla daha çok Derin demeye başladık. Nil ismini hiç kullanmadığımız için ona bakmıyor mesela🥶