18 gün önce doğum yaptım çok şükür ilk haftalarda göğüs ucu yaram çok oldu sonra krem ve gümüş kapak ile kontrol altına aldım ama hala emzirirken canım çok yanıyor özellikle emzirdikten sonra sızlama oluyor göğsüm yanlışlıkla kıyafete falan değse inanılmaz acı çekiyorum düzenli ve doğru şekilde emzirmeye çalışıyorum ne zaman ağrım acı olmadan emzirme sürecine girerim 😕