Endişelenecek bir durum yok benim bebeğimde 4 aylık oldu, aynı şeyleri yaşadım. Göğüslerini boşaltması çok güzel bir durum, hem sen rahatlarsın hem onun emme gücü yüksek demekki, ayrıca sütüm yetmez diye asla düşünme o çektikçe yerine yenisi geliyor. Akşama doğru biraz göğsünü sıksan damla damla geldiğini zaten görürsün. Ne kadar için ferahsa o kadar bebiş daha iyi doyar. Bizim kilo alımımız ileride gidiyor hatta. Sadece anne sütüyle.