Mlkko Merhaba anneler, Antalya da sünnet yaptırmayı düşünüyorum oğlum 5 buçuk aylık. Hangi doktora yaptırdınız? Memnun kaldınız mı? Hangi yöntemle yaptırdınız? Fiyat nedir? Yardımcı olursanız çok sevinirim 😊
Nursah07 Mlkko 1) Gürsel ateşe yaptırdık 5 aylıktı bebeğimiz 2) biraz sert bir mizacı var ama işinde iyi memnun kaldık 3) yöntemden kastınız ne anlamadım ama bebeğim uyurken yaptı hiç uyanmadı😄 ı.stagram sayfasına bakabilirsiniz 4) 2040₺ Ödedik
Mgpalb Yarın Gürsel Ateş yapıcak bizim sünneti. En çok onun adını duyuyorum. İğnesiz,sadece kremle uyuşturarak yapıyor sünneti. O yüzden onu tercih ettik. Yarından sonra tekrar yazarım durumu😄
Mlkko Nursah07 Dikişli dikişsiz yok lazer bilmem ne her kafadan bir ses çıkıyor da yöntem derken ondan bahsetmek istemiştim 😊 çok teşekür ederim cevabınız için
Nursah07 Mlkko ha öyleyse dikiş atıldı bize 4 tane ama bir haftada iyileşti zaten özel kremi var krem veriyor sünnetten sonra 2 saat huzursuzluk ağlama durumu oldu bizde ama olmayan da varmış. Birde diğer gün çiş yaparken ağladı onun dışında bi sıkıntı olmadı