Solocannn ZeynepinAnnesiiiii eşim iPhone 11 gold rengini kullanıyor tek kelimeyle harika kusuruz bir tlf şarjı kulaklığı da vardı 😊
ZeynepinAnnesiiiii Solocannn evet cok tepki olan bi telefon iphoneler ama 11 den memnun olan cok sasrdm
ZeynepinAnnesiiiii Cakmakemel teşekkür ederim netten alabilirim. Yakin zamnda alan VARMİ? SATİCİ ONERUSİNDE BULUNSA!
Cakmakemel ZeynepinAnnesiiiii benım aldığım gürgençler Apple de İnstagram da flan da sayfaları var yınede yorumları okursun trendyoldan ben cok okumuştum alırken sahtemı deılmı kaçak mı 😀😀😀
Solocannn ZeynepinAnnesiiiii bana göre harika özellikle dışı tasarımı😆eşim 12 alıcak beğenmiyor fazla🙈
Prensesannesi38 ZeynepinAnnesiiiii beyaz kullanıyorum memnunum çizik vs göstermemesi adına bu rengi tercih ettim ve kılıfların daha uyumlu olabilmesi için 👍
Brrahavana-30 Eerva1 Eerva1 şarj ve kulaklık yok Bnde yeni aldım iPhone 11 hızlı şarj koblosu var başlığı yok .
Dilsad_d ZeynepinAnnesiiiii ben 11 kullandım gayet güzel kamerası herşeyi mükemmel diyebilirim hafızası da çok iyiydi . Kırmızı rengi yada beyaz rengi bayanlarda çok güzel duruyor tercih edebilirsin çok kullanışlı kesinlikle 😊
uykusuzMoMm ZeynepinAnnesiiiii tam 3 yıldır ıphone hayalim ama bır turlu alamadı eşim hep bır borc hep bır kredi kurduğum hayaller hep yerle bir oldugu ıcın hayal kurmayı bıraktım sonunda üzülen ben oluyorum ama kullananlar memnun teyzemle kızı kullanıyor cok memnun onlar
ipekkizz Slmnese apple ın yeni uygulaması canım artık koymuyor hepsi ayrı daha önce alanlar sanslı bizim ailede herkeste vardı bende yok 😂