Covid de eşimin öksürüğü çok kötüydü . Komşum cam kozalağı şurubu verdi onu günde iki kez kullanarak atlattı eşim. Şurup vs fayda etmedi hemde iyisiini bitkisel aldığımız halde. Tavsiye ama belki dr gidicek kadar ağırdır durumunuz bilemicem. Geçmiş olsun