Oğlum gece sürekli uyanıp ııı ıııı diye dönüp duruyor alıp emziriyorum koyuyorum koyduğum an tekrar başlıyor yine aynı şekilde emzirip koyuyorum bu 4 5 defa tekrarlanıyor ve 2 saat geçmeden yine uyanıyor anlamıyorum ne rahatsız ediyor da uyanıyor karnı tok gazı yok ama sürekli ııı ııı diyip dönüyor belki uyur kendi diyorum ama yarım saat o şekilde devam edebilir terliyor biraz o yüzden olabilir mi