Yigithamzamom Bisey soracağım biz yapamadık bunu ya hanedeki seçili kişiler le değer uyuşmuyor diyor bu hane ben eşim ve çocuğum değilmi ya ailemizide yazacağız acaba
Domino Yigithamzamom siz haric hanede kac kisi yasiyor diyo ya oraya kac kisiyseniz isaretle sen hariç ama. esin ve çocuklarını. bide tc lerini yaz ekle diyor hepsinin tc sini ayri ayri ekle
gocebebirbayan Yigithamzamom bizim burda babamın patronu karısı için başvuru yapacakmış. İkametleri babamların oturduğu köy evinde. Kardeşim babamgil için başvuru yapınca o yapamamış, acaba bunun gibi birşey mi yaşadınız sizde ?
Karatay Bende birsey sormak istiyorum bizde basvurduk ama hanenizde faz 1 faz 2 den yararlanan oldugu icin degerlendirmeye almiyormus oysa bizim ailede yok esim falan kimse almadi bir kardesim almisti oda evli yani